![]() |
||
| Hlavní stránka | Diskuze | Hlášky učitelů | Plutanium CMS | ||
Pořád se něco dějeStalo se jednoho dne kdesi na východě... Přestože věděl co ho nejspíš čeká, byl Pankrác skálopevně rozhodnut dotáhnout školní týden se ctí do konce a tak se bez větších okolků vydal na cestu. Poté co opustil hornatý kraj svého lidu, byl nucen proplížit se centrální rovinou ovládanou nepřátelským kmenem Opálenců. Dnes musel být obzvláště opatrný, neboť zdejší náčelník Sedící Dežo byl na válečné stezce.K jeho smůle ho nic nezdrželo, tudíž mohl na půdu „vzdělávací“ instituce vstoupit včas. Když onu budovu, jenž vznikla přestavbou mučírny pro politické vězně, spatřil, vloudila se do jeho šedé kůry tradiční deprese. První ponurou atrakcí, kterou bylo nutno absolvovat, byly obávané podzemní kobky, nyní sloužící jako takzvané šatny. Pankrác, mimořádně inteligentní to junák, si zde samozřejmě nic neodložil, neboť věděl, že zdejší zabezpečovací systém má stále vybité baterky. Potom už následoval očekávaný sled předmětů. V hodině matematiky došlo k ostré mezigenerační hádce, protože se Pankrácovo kružítko nenacházelo v předepsaném sektoru A2. Během výtvarné výchovy zase nemohl vyjít z údivu z toho, co všechno může být považováno za umění a při studiu biologie se dozvěděl několik extrémně důležitých faktů z akčního života šneků. Poté nadešel čas na volnou hodinu s krycím jménem zeměpis. Ta ovšem Pankrácovi náladu příliš nezvedla, neboť jeho křížky byly na hlavu poraženy zákeřnou ofenzívou koleček. Následovalo ještě několik dalších hodin, které byly natolik zábavné a přínosné, že jediné čeho byl Pankrác schopen, bylo pohrávání si s myšlenkou na rituální sebevraždu. Avšak nakonec odolal a k dovršení dalšího smysluplného dne mu tedy zbývala už jen pouhá formalita, která spočívala v ukázněném přesunu do jídelny na nepochybně chutnou krmi. Co se týče obědového sprintu, měl náš hrdina mnohaletou praxi a tak ho ani zdejší hlídač bystrozraký Henry nemohl zastavit. Jeho legendární obchvat po pravém křídle byl zkrátka nepřekonatelný. Další den byl v rámci možností úspěšně ukončen a Pankrác mohl být hrdý na to s jakou grácií se se vším vyrovnal. Přesto se, ale nemohl zbavit dojmu, že místo studia na gymnáziu měl jít raději pracovat do uranových dolů na Sibiři. Autor: Bolek Šídlo | Přidáno: 11. 06. 2007 - 09:58 | Zdroj: babča: musel jsem to sem přidat já, protože Bolek tyto stránky nezná :D KomentářeK těm školám jen ještě dodám, že jsou často přeřazeni do zvláštní školy prostě proto, že už sami o sobě projevují naprosto jiný vztah k výuce, než "bílé" děti, což je právě to, co je naučili rodiče a co oni naučí svoje děti. Ono je to vpodstatě taková hezká ukázka naturalismu - když je člověk z desetičlenné rodiny (přičemž polovina, ne-li všichni jeho sourozenci byi pořízeni kvůli porodnému a příspěvkům na dítě), žije v bytě 3+1 bez topení, elektřiny, beze vztahu k zemi ve které žije a jejímž jazykem nemá zájem hovořit, když jsou rodiče na sociálních dávkách a sourozenci vyrážejí obden "na čórku", co z takového člověka asi může vyrůst? Nic jiného, než jen další Cikán s averzí vůči "gádžům" a všemu, co s "gádžema" souvisí. Takového člověka je opravdu těžké přesvědčit o tom, že škola není zlovolná instituce, jedna z dalších křivd od "gádžů" vůči "svoboným Romům", ale místo, které je má připravit na další život. Takže zákonitě dojde k tomu, k čemu dojít musí - dítě je přeřazeno do zvláštní školy, kde se nesetkává ani tak s odporem, jako spíš s podhodnocením vlastních mentálních schopností...a bludný kruh se hezky uzavírá a daňovým poplatníkům vyrůstá další "spokojený" odběratel sociálních dávek
Jak tohle řešit nevím, setkal jsem se s několika návrhy, posuď sám : 1. všechny Cikánské děti dát od narození do rodin majoritních Čechů, kde z nich vyrostou slušní lidé. 2. sterilizovat Cikány. 3. vyvraždit Cikány. Myslím si, že netřeba dodávat, že tyto návrhy jsou poněkud zcestné a nereálné a že jejich autoři to asi nemysleli vážně (poslední dva jmenované Ti řeknou tři čtvrtiny Čechů po deseti pivech). A ten první je sice taky dost mimo, ale ukazuje tak trochu možnou cestu - dávat jim nějakou (zatím těžko říct jakou) formou jakési "sociálně-kulturní vzdělání" už od narození, díky kterému by se dokázali orientovat od mala ve světě majoritní společnosti, jako my ostatní. Jistě si hodně lidí řekne "ale coby, kašleme na ně, ať si pomůžou sami a přizpůsobí se". Jenže pokud bude dál růst Cikánská populace při své porodnosti tímto tempem, pak za pár desítek let dojde k tomu, že jich tu bude ne 400 000, ale 4 miliony. Přičemž Češi se svojí porodností ani ne 1,4 dítěte na ženu nebudou mít o mnoho více. Pokud v té době budou Cikáni neasimilovaní, ve stejném stavu, jako dnes, pak se můžeme těšit klidně i na občanskou válku. Parazit bez hostitele nepřežije a pár milionů práceschopných Čechů nebude sto uživit takový dav nezaměstnaných, neasimilovaných nepřizpůsobených, žijících od mala v nenávisti vůči majoritě. Co z toho může vzejít je myslím jasné...V menším měřítku (a s méně dramatickými důvody) to samé, co brzy čeká Západní Evropu s muslimy.
Zasláno 18. 06. 2007 - 22:39
mě šlo původně vlastně jen o zbytečnost těch dvou řádků, na to se do mě začal štefan navážet, že nevím o čem mluvím, což mi přišlo zcestné... asi se chtěl pochlubit svými zkušenostmi s cikány... to že se to dostane na tuto úroveň problému jsem fakt nečekal, ale aspoň se tu po dlouhe době něco dělo
s tím zahazováním předsudků - předsudky jsem mylslel hlavně ty na formálnější úrovni než potkání na ulici - třeba to že jsou často jejich děti posílány do zvláštních škol, pouze ze strachu normální základní školy z problémů. to je rozhodně ve vzdělání brzdí - třeba v tomto ohledu a podobných bych volal po zrovnoprávnění - tedy mít stejné možnosti, bez ohledu na povinnosti.. být potom omezen a postižen za neplnění povinností - to je samozřejmé, ale je třeba si stále uvědomit, že to může vycházet částečně i z toho, že jim nebyla poskytnuta možnost stejného vzdělaní, jako bílému... samozřejmě to není jediný faktor, je jich spoustu... když uvidím skupinku cikánů, kterou bych tipl na klasickou kapsářskou bandičku, dám si samozřejmě pozor... to bych však nenazýval tolik předsudky jako spíš ostražitostí...když se ale dám třeba do řeči s nějakým cikánem, nebudu si o něm automaticky hned myslet nic zlého... jen pro doplnění, ať je jasno... jinak jsem rád že jsme se nakonec víceméně v něčem shodli ![]() Grena, ber ji!
Zasláno 18. 06. 2007 - 21:16 | profil
Ta teď už se shodneme skoro všude. Speciálně u toho koloběhu špatných výchovných metod a imperativů -> krádeže -> vyčlenění ze slušné společnosti atd. Jen ale je otázkou, jestli my máme zahazovat své předsudky (nebo lépe : jestli se Ti povede k tomu lidi přinutit), nebo jestli oni zahodí důvody k nim. Tenhle Gordický uzel nelze rozplést nijak jinak, než že jedna strana jakoby ustoupí a podnikne "něco navíc". Rychlejší a efektivnější by bylo, kdybychom ustoupili my, ale podle práva by to měli udělat oni. S tou pomocí jim souhlasím spíš z pragmatických důvodů - když do nich něco teď investujeme, vrátí se nám to v budoucnu tím, že budou OK a košer. Ale aby mi hráli na city, to se jim nepovede. Bohužel, su v tomhle pragmatik a šanci k životu jsme dostali ze začátku všichni stejnou a oni mají často výhody (byť draze vykoupené), kterých se "bílý" Čech nedočká do důchodu. A často ani pak ne.
Tak su rád, že jsme si to tak nějak vyjasnili. Vzhledem k tomu, že Tě příliš neznám, trvalo to déle a Tvoje první příspěvky v diskuzi ve mě evokovaly dojem, že se s Tebou moc mluvit nedá. Abych pravd řekl, su na tohle tak trochu navyklý z diskuzí na Lidé.cz kde je strašně moc různých ichtylů a pošuků...
Zasláno 18. 06. 2007 - 17:18
do prdele, zas mi to spadlo a musím psát znova
![]() takže: "O tom v jaké situaci Cikánská komunita dnes je už není třeba mnoho hovořit.Dnes musíme hovořit příčinách této situace a o jejím řešení." s tímto mohu jen a pouze souhlasit... rozhodně nepopírám, že existují problémové oblasti (kdo by se snažil mluvit na úrovni by možná pravil oblasti se zvýšeným výskytem nežádoucích sociálně-patologických jevů, to však zde považuji za zbytečné ). "Když chce někdo odstranit předsudky,musí nejdřív odstranit jejich příčinu (tj. chování Cikánů, ne fyzickou likvidaci Cikánů samotných, aby mě někdo neobvinil z nacismu)" taky souhlasím, tedy mluvíme-li zde o těch problémových cikánech a špatném chování (vím že je to zde jasné a nemá smysl to stále opakovat, ale jsou lidé co by do mě začali rejpat, že si opět protiřečím, proto upřesňuji ) jenže aby tento postup mohl člověk uplatnit, musí už předem část předsudků zahodit, aspoň do té míry, aby věřil alespoň v jejich napravitelnost, poté může odstraňovat problémy - nápravou (nezajíždět kamionem ), a dosáhne-li úspěchu, nemá důvod k dalším předsudkům... neudělá-li totiž tohle - a má-li pouze předsudky - nemá s nimi důvod problém řešit...k dalším odstavcům: rozhodně nepatřím k lidem, kteří je bezdůvodně hají. je-li někdo špatný, ať nese následky... V jejich případě jim však nic jiného než špatné chování (myslím teď krádeže, ohrožování ostatních atd...) nezbyde. protože vyrůstají-li v prostředí kde je toto na běžném pořádku, a kde jim nikdo neřekne co je a není správné, budou se chovat jako jejich rodiče a jiné vzory v jejich okolí. a protože se jedná o celou oblast, nemají kde vidět tu slušnou úroveň. a tím vzniká nekonečný koloběh v životě takovéhoto ghetta. proto je náprava opravdu složitá, ale nutná... srovnávat s vietnamci - dobrý nápad, vietnamci se do naší společnosti asimilovali rozhodně úspěšněji než cikáni, to že se však všichni cikáni neasimilovali, nemůžem přehlížet, je třeba jim k tomu pomoct. jinak k jejich asimilaci nikdy nedojde.. proto můžu upřestit co jsem napsal o pár řádků výše: chová-li se někdo špatně, ať nese následky, je-li to však způsobeno výchovou, zkusme mu pomoct (tím nevylučuji, že musí stále nést následky). je to sice obtížné, ale snad možné... nepomůže-li to, nastala chyba buď u toho kdo se snaží pomoct, nebo je daný jedinec nenapravitelný... je-li nenapravitelný, budiž zavržen... Piču to umí...
Zasláno 18. 06. 2007 - 16:53 | profil
LeŇyn :
Pěstovat mír? Proč ne. Vůbec nejefektivnější způsob pěstování míru vymysleli Římani : Si vis pacem, para bellum - Chceš-li mír, připravuj válku ![]()
Zasláno 17. 06. 2007 - 22:09
děcka se nehádejte...lidi sou prostě dobří a špatní a chytří a blbí...tj jediný objektivní dělení...tak se vykašlete na chytání se za slova
pěstujte meer![]() Nasrat!
Zasláno 17. 06. 2007 - 18:59 | profil
jee, konečne diskuze s nějakou úrovni
![]() nicméně musim opět souhlasit s Pavlem, taky už mě docela štvou ty pořád stejné vtípky, co se jim celá naše třída pořád dokola směje.. dobře, když někoho štvou cigáni, ať to klidně, ale slušně poví. Ale takový ten přístup "pomluvím cigány a budu vtipnej" se mi opravdu nezdá.. Nic není v lidském životě jisté.. jenom smrt!
Zasláno 17. 06. 2007 - 18:27 | profil
OK, oprostíme se tdy od nějakého rasismu(ať už toho původního"běloši versus všichni ostatní",nebo od toho definované dnešním společenským mainstreamem) a budeme jednat na základě faktů :
Honza napsal : ...Jinak sou to vsichni neuveritelny hovada,sou to jenom primitivni zviratka.vsechno co jim pridne do cesty se bud znici nebo ztrati.... Nenapsal, že jsou takoví proto, že by byli Cikáni.To jistě ne (kdyžtak mě Honzo oprav, ale myslím si, že jsi to tak nemyslel).Problém tkví v tom,že průměrný Cikán se této definici,ať chceme,nebo ne, blíží více, než průměrný Čech/Evropan. Ne proto,že je Cikán,ne biologicky ani žádnými neměnnými a danými zákonitostmi,ale kvůli kulturním návykům,jež bohužel neasimilované při kontaktu s naší společností působí problémy. Není to rasismus,ani xenofobie,ani jakýkoliv jiný záporný společenský jev,když člověk konstatuje fakta.Doporučuju si prostudovat tuto stránku : http://www.esfcr.cz/mapa/int_CR.html .Kompletní statistiky a přehledy.O tom v jaké situaci Cikánská komunita dnes je už není třeba mnoho hovořit.Dnes musíme hovořit příčinách této situace a o jejím řešení. Je jistě špatné, když je do jednoho pytle hozen i slušný Cikán,ale tento je z něj,pokud je slušný,velmi rychle vyňat, když ukáže, že je slušný člověk.Tohle sice neplatí totálně,ale v normální ulici,čtvrti,vesnici ano.Tímhle způsobem třeba se asimilovali Vietnamci a nenávistí v té podobě,jako u Cikánů,vůči nim trpí pouze někteří slaboduší jedinci,kteří mají neustálé nutkání ukazovat pravou rukou,kolik že letos napadlo v Alpách sněhu... Když chce někdo odstranit předsudky,musí nejsdřív odstranit jejich příčinu (tj. chování Cikánů, ne fyzickou likvidaci Cikánů samotných, aby mě někdo neobvinil z nacismu). A to dnešní levicoví pseudohumanisté nedělají.Je pro ně snazší řvát o rasismu a o nerovnoprávnosti a neuvědomovat si základní vztahy mezi příčinami a důsledky určitých společenských jevů.Setkal jsem se třeba s jedním takovým "levicovým intelektuálem",který mi tvrdil, že předsudky vznikly samy od sebe v"rasistické a nepřejícné společnosti".On si opravdu myslel,že názory na Cikány se vynořily samy od sebe,ti byli nato vystěhováni za města do ghett a od té doby jsou tam.A takovíhle lidé sedí i ve vládě a jakmile někdo zkusí klepnout Cikány přes prsty za neplacení nájmu (přestože tihleti ichtylové pro Cikány chtějí rovnoprávnost!!),tak z něj hned udělají největšího rasistu. A divíš se pak,Pawle,že to obyčejné lidi štve?Že už pak nerozlišují mezi dobrým a zlým Cikánem a hážou všehny do jednoho pytle?Škoda,kterou Cikáni páchají není ani z desetiny taková a ani z desetiny jim nebrání v začlenění do společnosti jako ta škoda,která vzniká,když se je někdo snaží hájit naprosto nehorázným způsobem,jdouce proti vlastním kecům o rovnoprávnosti.Když chce někdo stejná práva,musí mít i stejné povinnosti, třeba placení nájmů,posílání dětí do školy atd.A to si ti pseudohumanisti - tím spíš pak Cikáni - odmítají připustit.
Zasláno 17. 06. 2007 - 16:47
nemá smysl třídit lidi na bílé a puntíkované, zelenooké a nezelenooké ani jinak... třídím lidi na dobré a špatné... rozhodně tu nechci popírat že je dost špatných cikánů, ale díky lidským předsudkům se na tom veze i spoustu těch slušných... tvá definice bere pojem rasa v trochu jiném smyslu, než jiné... když vůbec vznikala teorie rasismu (přesto že šlo o něco úplně jiného než o čem se tu bavíme) označila za nejvyšší rasu "bílou" a nejnižší rasu "židovskou"... při použití slova RASA, když je vychází z biologických základů (či jak to přesněji napsat
) tedy není rasismus vůbec rasismem (vycházím-li s prvotních myšlenek rasismu).. to že tvůrci této teorie použili slovo rasa v tomto smyslu, přestože bylo možná již dříve vykládáno jinak, to už je jejich problém... nelze zde ale vycházet s tohoto dělení lidských ras u rasismu... rasismus má tedy své vyložení tohoto pojmu, a nemůžeš tam tedy napasovat jiné, přestože může být přesnější... nechci se tady ohánět nějakou přesnou definicí, protože se v v těchto teoriích fakt nevyznám... ale i kdyby to neměl být rasismus, ani xenofobie, tak mi nepříde správný říkat o někom že jsou "neuveritelny hovado a jenom primitivni zviratko" protože je cikán.. Piču to umí...
Zasláno 17. 06. 2007 - 15:54 | profil
Náhodou jsem se sem mrkl a celkem mě zaujala tato diskuze a neodpustím si něco taky nenapsat.
Pawlovi : Nenávist k Cikánům není technicky vzato rasismus, protože Cikáni jsou původně z Indie a tudíž taky běloši jako my. Nejde tudíž o problém rasy jako takové, ale o problém etnický. Rasismem se ve sporu Češi kontra Cikáni ohánět nemůže nikdo. Tak nevím, proč píšeš, že pojmu "rasismus" spousta lidí nerozumí, když mu vlastně nerozumíš ani Ty... Rasismus: "soubor nevědeckých koncepcí, vycházejících z předpokladu o fyzické a duševní nerovnosti a nerovnocennosti lidských plemen (ras) a o rozhodujícím vlivu rasových odlišností na dějiny a kulturu lidské společnosti." O tom, že by bylo rasismem, když jedna skupina bělochů nazve jinou skupinu bělochů nejrůznějšími (vesměs pravdivými a přesnými) jmény a označeními tam není NIC. Dále: Můžeme se bavit o xenofobii, ale ani ta nemůže být dost dobře obhájena, pokud se odehrává v rovině "vidím partičku Cikánů, tak si dám pozor". Je rozdíl mezi xenofobií a ostražitostí k nějakému známému živlu, který u Cikánů, bohužel, převládá. Vždyť xenofobie je vlastně "strach z neznámého", nebo "odpor k neznámému" a myslím si, že vztah většiny Cikánů ke "gádžům" (a naopak) zrovna 2x neznámý není. Není rasismus, ba ani xenofobie říct, že většina Cikánů se nepřizpůsobila naší společnosti, že nemají zájem o vzdělání, často ani o náš jazyk, tím méně pak o práci (ono taky jakou jinou práci, než kopáče může dělat někdo, kdo má stěží základku). Jak by mohlo jít o rasismus, nebo xenofobii, když jde jen o konstatování holých faktů? Zajímavé je třeba jen to, že v sedmdesátých letech se ve Velké Británii konala konference zástupců jednotlivých Cikánských etnik v Evropě a tam bylo přijato usnesení říkat Cikánům "Romové", kteréžto usnesení je od té doby závazné i pro oficiální statistiky a demografické studie po celé Evropě. Romové znamená v jejich řeči "lidé". Jak si pak mám vyložit, že si oni říkají "lidé", že jim tak mámě říkat i my a my jsme pro ně jen "gádžové", v každém případě ale "nelidé". Není tohle, Pawle, v duchu Tvé logiky 100x větší "rasismus", než říct, že na Cejlu je množství nepřizpůsobivých, nezaměstnaných, kteří žijí vpravdě jen o trochu lépe, než bezdomovci; že po západu slunce je procházka tamními ulicemi výzvou k odlehčení o cennější komodity; že cokoliv, na čem neleží třímetrový krokodýl se stane po chvíli neviditelným? Znám poměrně dost slušných Cikánů a mnohem víc neslušných. A můžu Tě ujistit, že ti slušní se o těch neslušných vyjadřují mnohem hůř, než Štefan, nebo já, nebo kdokoliv jiný v téhle dikuzi. Jsou to taky rasisti Pawle? ![]() ![]() PS: fejeton je moc hezkej, fakt se mi moc líbil
Zasláno 16. 06. 2007 - 12:22
Pavel se vyzná
Jj boss je fakt mooc fajn Mývali balkon hned vedle oken do mýho bývalýho pokoje Takže vim o všem, co se v tom bytě dělo Občas přijela hlídka, ale to jen když už síly velkého bosse nestačily...No jako asi všichni víme, že i přes tu většinu je spousta slušnejch, pohodovejch cigánů. Já nikdy lidi do jednoho pytle nehážu, ale ona většina cigánů v tom pytli je sama... A když řeknu, že mě serou cigáni, mluvím jen o tom pytli (vim že to asi zní divně ). Když tomu někdo říká rasismus tak ať, ale prostě nemám rád lidi, kteří se chovají jak čůraci... Bez ohedu na množství pigmentu.Průměrná délka penisu dosahuje 13-14 cm
Zasláno 15. 06. 2007 - 20:40 | profil
tak se tu konecne zase neco deje
Zasláno 15. 06. 2007 - 17:50 | profil
placam blbosti? tvuj nazor... ale že neznám a nevím o čem mluvím, to si zas nemyslím... jak narážel ládín... když mě dva vtáhli do průchodu a ukradli mi mobil, nebylo mi zrovna fajn... dva kolici, nikde nikdo, jeden te drzi, druhej te prohrabava a hrozi ze vytahne nuz atd, nic prijemnyho... nikomu nepreju... kdyz mluvime o te poloze, mel jsem jednou potyčku pár desítek metrů od baráku, vyvázl jsem jen s nějakou tou modřinou... babička bydlela několik let na přadlácké (přímo v oblasti o které tu je řeč), chodil jsem za ni docela často... takže něco málo vím... přesto však nemám důvody k rasismu...
"je sice strasne krasny a snadny rikat,ze su jenom hnusnej zlej rasista a ze su ten zlej a Pawel ten dobrej,kdyz to nikdo z vas (aspon teda doufam) nezazil." tato věta je ještě věčí žvás, mluví sama proti sobě, navíc stačí trochu pozměnit a reaguje úplně stejně na tvé příspěvky (je krásný a snadný říkat, že jsou cikáni špatní, protože...) další nesmysl: "ale at mi nikdo nevyklada,ze su rasista,protoze nesnasim cikany!" - no comment, směšné... a pár řádků níž: "Jinak sou to vsichni neuveritelny hovada,sou to jenom primitivni zviratka.vsechno co jim pridne do cesty se bud znici nebo ztrati." to mi spíš příde jako plácání blbostí, které si protiřečí ze zbytkem (že nejsi rasista) ono občas pomůže zamyslet se nad jejich kulturou, mentalitou atd. ale to tu prosím nerozvádějte, protože si dokážu představit vaše reakce. rozhodně prostě nemůžu říct, že bych nevěděl.. né že bych se nějak vyznal, ale nejsu úplně mimo mísu.. to Ladin: teď už jich v našem okolí moc není, dřív tam byli 2 klany(rodiny) - Zeleňákovi - rodina pravděpodobně olašského původu, ale přesto občas problémová, ale ti už se odstěhovali Kokiovi - spíš rumungrášská větev, vesměs v pohodě, víceméně slušní, hlavně mající respekt a úctu k určitým hodnotám... taky tam byli lehce problémová výjimky... taky už zde nebydlí už tam zůstal pouze boss, takovej fakt správnej kolík, co chodí vždy s hůčičkou sledovat, co se děje v ulicích.. prý hlavně díky němu byl mezi romskou komunitou v naší oblasti klid ![]() na závěr: protože jsem napsal dlouhý, text, možná se najde něco co vám nebude dávat smysl, snad ale ne.. doufám ![]() a úplně na závěr: štve mě často rozšiřena domněnka o rasismu -a to tvrzení - já nejsu rasista, mě černoši nevadí a podobné... slýcham často a už ani nekomentuju, takový lidé nemají představu co to rasismus je, nebo ho prostě nepřiznávají ![]() Grena, ber ji!
Zasláno 14. 06. 2007 - 22:46 | profil
už jsem před pár hodinama napsal jeden příspěvek, docela dlouhý, bohužel mi to kleklo a neodeslal se, tedy, zkusim se do toho pustit znova
Piču to umí...
Zasláno 14. 06. 2007 - 22:16 | profil
jj dojemny
a zda se mi to, nebo jsou tady opravdu vsichni tak blbi a naivni a jenom jediny clovek tady vi, co je to zivot?![]() Bitvu som presrál, ale dobre sa vyspál!
Zasláno 14. 06. 2007 - 21:49 | profil
1 2
|
||
| Legenda mezi třídními weby v ČR. Chci podobný web! Založeno na systému Plutanium. © 2012 |
||